سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خرید کنسول پلی استیشن 5 ( PS5 )

اخبار و اطلاعات پلی استیشن 5 در ادامه ی مطلب

در حال حاضر به قطع نمی توان قیمت کنسول نسل جدید پلی استیشن را گفت اما تا حدودی می توان گفت قیمت این کنسول نسبت به سخت افزار های معرفی شده آن و بدون در نظر گرفتن تعرفه های گمرکی در ایران 500 دلار خواهد بود .

به نسبت می توان گفت قیمت کنسول PS5 زیاد گران به نظر نخواهد رسید اما می توان قیمت آن چیزی بالاتر از قیمت های معرفی شده باشد یا حتی کمتر!

دلیل مهم تعیین قیمت یک دستگاه بازی هزینه‌ ساخت آن هست . جنگ اقتصادی که کشور های آمریکا و چین دارند تاثیر زیادی بر قیمت گذاری این پلی استیشن 5 و کنسول های دیگری خواهد داشت .

حال می توان گفت با توافق هایی که این دو کشور با هم داشته اند برخی از تعرفه ها کاسته شده و برخی دیگر به صورت موقت حتی لغو شده است . قیمت کل PS5 صد درصد بسته به وضعیت اقتصادی آینده جهان هم خواهد داشت . برای مثال شرکت پلی استیشن برای تولید این کنسول نیاز به قطعات مورد نیاز وارداتی دارد تا بتواند به راحتی کنسول نسل جدید خود را تولید کند و هزینه های این تولید قیمت اصلی را مشخص خواهد کرد .

در هر حالت این شرکت به زودی قیمت کنسول پلی استیشن 5 را معرفی خواهد کرد . نظرات خود را درباره قیمت در ادامه این صفحه برای ما بگذارید .