سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به صرفه ترین روش خرید بازی های PS5

این روز ها با افزایش قیمت دلار , قیمت بازی های PS5 هم افزایش داشته که تصمیم گرفتیم در این پست به صرفه ترین روش های خرید بازی PS5 را به شما معرفی کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید .

انواع روش های خرید بازی PS5

به طور کلی بازی های پلی استیشن 5 یا به صورت دیسک عرضه می شوند یا به صورت اکانت دیجیتالی باید آن ها را خریداری کنید که شما در این روش هم می توانید راه های اقتصادی تری پیدا کنید.

خرید دیسک بازی PS5

خرید دیسک از اولین نسخه های پلی استیشن یکی از روش های رایج در بین خریداران بوده است و شما بازی مورد علاقه خود را برای پلی استیشن 5 به صورت فیزیکی خریداری می نمایید و هر وقت آن را تمام کردید می توانید آن را با قیمت دست دوم یا کارکرده بفروشید و مبلغ قابل توجه ای که برای خرید آن هزینه کرده اید باز میگردد , اگر علاقه مند هستید که به صورت دیسک خرید بازی PS5 خود را انجام دهید می توانید در اینجا لیست کاملی از عنوان های مختلف بازی های PS5 را مشاهده کنید و به آسانی خریداری نمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید , یکی دیگر از مزایا این فروشگاه ارزان قیمت بودن اجناس آن است.

خرید اکانت بازی PS5

با استفاده از این روش می توانید در اکانت پلی استیشن خود انواع عناوین بازی را به صورت دیجیتالی خریداری نمایید اما باید دیتا بازی را با اینترنت دانلود کنید که معمولا حجم زیادی دارند و زمان گیر است.